Een heel warme eerste 'Warmste Week' voor vzw CRIG-fonds!

Recent heeft de Koning Boudewijnstichting de opbrengst van alle 'Warmste Week'-acties voor vzw CRIG-fonds overgeschreven. Zo weten we nu dat jullie samen maar liefst 69 851 euro (!) inzamelden voor onze vzw. Dit overtreft echt al onze verwachtigen en zal ons toelaten om nog meer onderzoeksprojecten te steunen. Zo kunnen we dit jaar 50% meer geld investeren in beloftevolle projecten van jonge onderzoekers. Een eerste reeks van die onderzoeksprojecten werd recent goedgekeurd (lees er hier meer over), de tweede reeks volgt in het najaar.

In naam van al onze onderzoekers: enorm bedankt aan iedereen die een actie voor CRIG organiseerde of steunde, en een speciale dankjewel aan Universiteit Gent om alle personeel, studenten en alumni op te roepen CRIG te steunen.

Benieuwd hoe onze onderzoekers reageerden toen ze het eindbedrag hoorden? Bekijk het in ons filmpje!

BedankingWW