CRIG@levensloop 2019

Voor het derde jaar op rij zal CRIG deelnemen aan 'Levensloop', een initiatief van de Stichting tegen Kanker dat focust op solidariteit en geldinzameling in de strijd tegen kanker. Tijdens dit evenement is het de bedoeling dat elk team 24 uur aan een stuk in beweging blijft. Concreet betekent dit dat er op elk moment minstens één iemand van elk team op het parcours loopt of wandelt. Elke deelnemer betaalt 10 euro die rechtstreeks naar de Stichting tegen Kanker gaat. Behalve lopen en wandelen kan je dat weekend ook de sfeer komen opsnuiven, de standjes van de verschillende teams bezoeken, iets eten of drinken, .... Kinderen kunnen plezier maken in het kinderdorp en dit jaar is er voor de eerste keer ook een wetenschapsdorp.

Net zoals de vorige jaren heeft ook CRIG een standje op het domein. Daar zullen we spelletjes organiseren voor kinderen en wat eten en drinken verkopen. Natuurlijk hopen we ook genoeg lopers en wandelaars te vinden om de 24 uur volledig te kunnen vullen.

Dus: we verwelkomen jullie graag aan de CRIG-stand dat weekend! Zin of tijd om nog iets meer te doen? Altijd welkom om lid te worden van het CRIG-team via deze link of ons eventjes te komen helpen aan de CRIG-stand (stuur ons dan even een mailtje via crig@ugent.be).

Alvast enorm bedankt & tot dan!